Post by imcihymiscrad on Feb 4, 2022 21:20:05 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ War of Rafts: Crazy Sea Battle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ War of Rafts: Crazy Sea Battle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi rajoittamaton kaikki ▞▞▞
▞▞▞ War of Rafts: Crazy Sea Battle 2022 version ▞▞▞
Hotel Transylvania: avventure Avventura kegj
Hauskaa ja haastavaa.
Hyvä idea, huono toteutus. Peli toimii kuin lusikka syöttämään käyttäjälle mainoksia.
Tämä peli on kuollut
Mainokset Mainokset Mainokset kaikkeen, jokaisen taistelun jälkeen. Se näkyy, vaikka painat seuraavaa siirtyäksesi seuraavaan taisteluun. Pelissä ei ole selitystä saamillesi tavaroille ja kaikelle, jonka haluat avata, tietysti enemmän mainoksia. Mainosten ja pelien välinen suhde on kuin 1:1, ei hauskaa ollenkaan. Poistin asennuksen, enkä vaivaudu katsomaan loputtomia mainoksia
Olen todellakin tässä pelissä ainoa, jonka voin sanoa, että heidän pitäisi tehdä veneestä hieman nopeampi
Pidin siitä paitsi että siellä on mainoksia, mutta se on ilmainen peli, joten mitä voit odottaa, ja se on myös liian helppoa muutaman jälkeen.
Signal – Writings on the freedom of movement / Kirjoituksia ...
se on hyvä, mutta aina kun voitan, saan mainoksen
Pidin tästä pelistä, mutta tässä pelissä pomo kilpailee uudestaan ja uudestaan ja annan monia mainoksia tehdessäni verkkoani.
Ainoa negatiivinen asia on zoomattu näyttö, joka ei näytä koko karttaa
Tämä peli on niin hauskaa! Vaikka toivon, että voisit mennä hieman nopeammin, mutta se on silti super hauskaa, kun on tylsää!♡
Lauttojen sota: Hullu Sea Battle huijareita&Hakata – Android ...
Ladata Magica.io - Battle Royale Android App sinun pitäisi tehdä joitakin ohjeita. ... ladata War of Rafts: Crazy Sea Battle APK War of Rafts: Crazy Sea
War of Rafts: Crazy Sea Battle არკადული ylxn
Peli on itse asiassa hyvä, mutta ottelu on niin epäreilu. Et voi olla vahvempi kuin vastustajasi. Tilastot ovat myös epätasapainossa. Mitä muuta kolikoiden tarkoitus on kuin bonusvahinkojen ja terveyteen kohdistaminen? Tämä on hyödytöntä. Etkä voi käyttää niitä päivityksiin. Tämä peli kaipaa parannusta!!!
Rakasta peliä. Olen todella kyllästynyt siihen, etten pidä jättiläislauttaani. Onko tasoja? Vai olenko vain nollannut häiriön takia?
Ei hyvä tarvetta parantaa niin paljon bugia
Raft Group
Lataa Android APK Game The Impossible Game
Se on niin hauskaa, että rakastan tätä peliä
Todella hyvä mainospeli, hyvät ohjaimet
Annoin sille 2 tähteä, koska kaikkien tasojen lopussa, ja se on myös hauskaa
War of Rafts: Crazy Sea Battle Arkádové isq
Se on todella hyvä peli, mutta toivon vain, että olisi enemmän tekemistä, kuten online-päivitykset huonekalujen sisustamisesta, mutta kaiken kaikkiaan se on melko hauskaa
Upea peli Täydellinen ajan kuluttamiseen, jos sinulla on kärsivällisyyttä lisäyksiin jokaisen suuren voiton jälkeen.
Hyvä peli, mutta tasolle 9 se tavallaan päättyy, koska avattavaa ei ole enää
War of Rafts: Crazy Sea Battle Pelihalli ddpv
Asensin sen juuri ja kyllä se on hauskaa, mutta joka kerta kun teet uuden kierroksen 30 sekunnin lisäys tulee näkyviin ja se on vain jatkuva lisäys kierroksen jälkeen
Jos päätät olla katsomatta lisäystä palkkion vuoksi, päädyt silti katsomaan mainosta. Mainokset ovat melkein yhtä pitkiä kuin tasot. Julkaisija ei näytä ymmärtävän, että pelin on oltava mainosten arvoinen ja että valinnan antaminen katsoako ne (esimerkiksi palkkiota vastaan) vaikuttaa siihen, kuinka monta mainosta näet. Pelaaminen on jotenkin turhaa. Ohjaat lautta neliön areenan ympäri poimimaan rahaa, sotilaita ja lauttaosia. Ei ole haastetta.
Peli on hauska, mutta liikaa mainoksia! Kun kierros päättyy, näkyviin tulee mainos! Joten kiitos! Poista mainoksia!
Peli kaatuu aina kun saan ensimmäisen vaiheen valmiiksi. Tämä olisi melko hyvä peli ilman tätä. Poistan tämän pelin, on paljon parempia pelejä pelattavana kuin tuhlata aikaani yrittäessäni saada tämä toimimaan. Erittäin pettymys.
Pidän todella tästä pelistä ja se on yksinkertainen ja hauska .🕹😎
Hyvä peli, mutta toisinaan ei ole vihollista tai resursseja ja pomolla on korkeampi taso, joten hän ei voi voittaa pomoa. Korjaa tämä pian. Kiitos yhteistyöstäsi
Peli on ok, mutta jos saat mainoksia vasemmalle ja oikealle, sammuta vain wifi, niin saat yhden mainoksen, ja yhdistä sitten takaisin wifiin, kun haluat, joka tapauksessa hyvä peli
Upea peli tarvitsee enemmän, se ei ole tarpeeksi vaikeaa, eikä siinä ole haastetta
itse asiassa en pelaa vielä, mutta olen innostunut pelaamaan tätä peliä minusta se on kaunis peli, en halua paljon lisäyksiä ja sen offline-tilassa kiitos
Rahan tuhlausta, ostin mainokset ilmaiseksi ja saan silti pakotetut mainokset jokaisen tason jälkeen. Olen käynnistänyt sovelluksen uudelleen muutaman kerran, mutta ei mitään. Olen poistamassa asennusta. Harmi, peli on varsin viihdyttävä.
War of Rafts: Crazy Sea Battle.8.
Hauskaa! Suosittelen sitä kun on tylsää.😃😄
War of Rafts: Crazy Sea Battle እንቅስቃሴ ያለባቸው cjvg
Hauskaa, mutta liikaa mainoksia. Peli voisi käyttää enemmän rikkautta; jokainen kierros tuntuu samalta ja se on liian helppoa
Videot, joita voit katsoa palkkiona, eivät lataa videoita. Menetät palkintojen saamisen, koska se ei toimi.
Kun pomppaat, hauskuus ei lopu 🥴😁😸🤭
Peli voi olla massiivinen, jos tekijät käyttävät siihen aikaa lisäämällä oikeita pelaajia ja suuremman valtameren avaruuden, se voisi olla erittäin nautittavaa, mutta tällä hetkellä en näe tässä pelissä mitään järkeä, että se on ollut pelikaupassa tarpeeksi kauan, jotta se olisi tehty.
Tämä on arinapeli vain, jos sinulla ei ole tarpeeksi ihmisiä poistamaan pomoa, ei ole enää ihmisiä, joita voit ottaa itsellesi.
Moniin lisäyksiin. Vastaus: Kyllä, minulla on idea. Ei _niin paljon_ mainoksia.
Se on Okei-peli, joka on yksi mielettömistä ajankuluttajista. Valtava ongelma on se, kuinka järjettömästi se on täynnä mainoksia. Tiedät, että mainosten sijasta jokainen taistelu voisi antaa miehen lopettaa kierroksen ennen mainosta. Uskon, että kehittäjät saavat palkkaa siitä, kuinka monta kertaa he voivat viedä sinut kauppaan lataamaan toisen. Poistan jotain ennen kuin vaihdan sen, ((sait minut tänne) joo). Se on hyvä peli, jos pidät mainosten katselusta. Olen pahoillani, että sen aika 4 minulle 2 löytää toinen miinus vähintään 80 % mainoksista